Hot Deals

1. RETURNAREA PRODUSELOR

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Consumatorul va notifica vanzatorului decizia de returnare a produsului in cel mult 14 zile de la intrarea in posesia fizica a acestuia si va returna efectiv produsul vanzatorului nu mai tarziu de 14 zile de la data notificarii decizei de returnare.Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de catre consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in pachet complet, asa cum a fost primit, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate, etc.

 Produsul se returneaza catre punctul nostru de colectare service pentru verificarea integritatii si functionalitatii doar daca s-au respectat termenele legale mai sus mentionate, in caz contrar se instiinteaza clientul prin email pentru inapoierea produsului pe cheltuiala acestuia. Dupa verificarea produsului in service, se intocmeste de catre un specialist service un document privind starea acestuia

IMPORTANT: Asigura-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încat produsul sa poata fi adus la software-ul initial.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin(testare pornit/oprit).

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii BG UNITED TECH SRL (detinatorul www.geekmall.ro) de catre consumator, asupra deciziei sale de retragere din contract.

BG UNITED TECH SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la receptionarea produsului care a facut obiectul vanzarii. 

Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract" folosind varianta de mai jos:

Formularul de retragere - se va transmite prin e-mail la retur@geekmall.ro

Apasati AICI pentru a accesa formularul de retur.

 

* Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda); pentru comenzile livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare, rambursarea banilor se face numai prin transfer bancar. 

** Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014, exceptand persoanele juridice.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

***In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.

 2. NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

- Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand, acolo unde este cazul, si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului)

- Produse care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, sau care nu respectă termenii de garantie;

- Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie;

- Produse aduse pe comanda speciala. Produsele din aceasta categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea dvs. si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

- Produse primite cadou la alte produse doar cu conditia unei noi achizitii;

- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma.

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie), vor fi inlocuite în termen de maxim 5 zile lucratoare de la receptie si constatare (fara alte costuri - in limita stocului disponibil si cu condiția ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul livrarii) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail retur@geekmall.ro. In cazul în care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie.

Urmatoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:

-Produse de ingrijire personala, cosmetice, parfumuri;

-Produse pentru igiena dentară (periuțe de dinți, capete periute de dinti etc.)

-Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

-Din motive de igiena nu se accepta retur produse de tip Casti Earbuds, Casti In-ear, care au fost desigilate. 

*Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art.16.

 3. RETURNAREA PRODUSELOR DUPA DEPASIREA PERIOADEI LEGALE DE RETURNARE:

Produsele aferente unor comenzi care au depasit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicata la valoarea de achizitie. Valoarea penalizarii va fi calculata în functie de adaosul produsului si eventualele pierderi legate de o vanzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minima de penalizare este de 5%, iar cea maxima de 30%. Decizia de acceptare returnare va fi transmisa pe e-mail impreuna cu valoarea de penalizare, dupa receptionarea cererii de retur. Termenul maxim de raspuns este de 48 de ore (2 zile lucratoare). Termenul de returnare a banilor in cazul in care perioada de returnare a fost depasita este de maximum 30 de zile.

Returnarea peste perioada legala nu intra sub incidenta vreunei legi, iar acceptul returului de catre firma noastra nu reprezinta o obligatie. Raspunsurile la cererile de retur aferente acestui punct vor fi oferite tot pe e-mail in termenul mai sus mentionat. Raspunsul pozitiv sau negativ va fi oferit in functie de mai multi factori, principalii fiind perioada trecuta de la data maxima in care se putea returna si starea produsului.

Cererile de returnare a caror perioada trecuta de la data maxima de returnare legala (14 zile de la trimiterea formularului de retragere) depaseste 20 de zile nu vor fi analizate si vor fi refuzate, cu exceptia produselor care sunt sigilate.

4. DATE PENTRU RETURNARE:

Produsele vor fi returnate prin curier (pachet complet, așa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou) in atentia:

Depozit Black Tech Group SRL
Dobroesti, Ilfov, Strada Moga nr 18 cod postal 77085
Tel. +40 748 855 888
Luni-Vineri: 09:30-16:30
E-mail: depozit@blacktech.ro

Produsele vor fi returnate numai prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face doar prin transfer bancar.