Cum comand pe www.geekmall.ro?

Poti comanda oricand, geekmall.ro este deschis non-stop, 24 de ore, 7 zile pe saptamana, in fiecare zi, chiar si in zilele cu sarbarori legale.
Afla mai multe informatii despre cum poti comanda online accesand pagina Cum comand

Care este valoare minima de comanda?
Pe www.geekmall.ro nu exista o valoare minima de comanda.

Pot solicita si livrarea în strainatate?
Nu, comenzile se pot expedia doar la adrese de livrare si de facturare de pe teritoriul României.

Ce garantie primesc pentru produsele mele?
Accesand pagina noastra Garantii si Service poti afla detalii despre garantia produselor.

Pot sa vizualizez comenzile online?
Daca  ti-ai creat  cont de client, ai posibilitatea sa iti vezi online stadiul comenzilor si toate informatiile referitoare la acestea.
Sfat: alege intotdeauna varianta de inregistrare!

Cum pot crea un cont de client in magazinul online www.geekmall.ro?
E simplu: dai clic aici . Apoi iti introduci datele si poti crea prima ta comanda.

Ce avantaje am daca imi creez cont?
Beneficiezi de acces la un cont de client personal, in care poti vedea online toate comenzile si facturile tale.
Iti salvezi articolele favorite intr-o lista personala de preferinte, gestionezi diferite adrese de livrare, primesti pe mail oferte personalizate si promotii, create special pentru tine.

Am uitat parola contului pe care mi l-am creat. Ce fac?
Poti solicita o noua parola cu adresa de e-mail – poti face aceasta direct pe pagina de inregistrare.

Cum pot plati comanda efectuata în magazinul online geekmall.ro?
Punem la dispozitie diverse modalitati de plata, din care poti alege modalitatea de plata potrivita , afla mai multe detalii accesand pagina Modalitati de plata

Cand se livreaza comanda?
Dupa ce inregistrezi comanda, poti urmari  statusul acesteia in timp real, din contul de client, in sectiunea „Istoric comenzi".
Mai multe informatii despre Livrarea comenzilor gasesti in pagina Livrarea comenzilor

Dupa ce primim comanda ta si o prelucram, iti vom transmite imediat un e-mail de confirmare a comenzii.
Acest mesaj semnalizeaza ca echipa noastra a pregatit coletul si ca am selectat curierul care ti-l va livra.
Curierul a emis un AWB pentru coletul tau si urmeaza sa se prezinte in locatia Geekmall sa-l ridice.
Dupa ce curierul va prelua coletul tau, vei primi un sms cu informatii despre livrare.
Termenul obisnuit de livrare este de 1-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
Zilele lucratoare sunt de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.
Anumite optiuni de livrare pe care le soliciti, pot fi taxate suplimentar.
Vei fi informat asupra acestora atunci cand bifezi optiunile.
Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data plasarii comenzii.

Pot sa modific o comanda plasata?
Da, atata vreme cat nu ai primit mesajul de confirmare a comenzii, impreuna cu factura fiscala aferenta.
Contacteaza Serviciul Asistenta Clienti prin modalitatile de contact mentionate aici si transmite dorinta ta de modificare a comenzii.

Pot sa anulez o comanda plasata?
Desigur, este necesar sa contactezi cat mai rapid Serviciul Asistenta Clienti prin oricare din modalitatile de contact mentionate pe www.geekmall.ro si transmite dorinta ta de anulare a comenzii.

Pot sa refuz primirea unei comenzi?
Daca este ceva in neregula cu produsele livrate de curier din punct de vedere al aspectului estetic, sau daca nu ti s-au livrat produsele comandate, bineinteles.
Beneficiezi de serviciul de verificare a coletului pentru a preintampina exact aparitia acestui gen de probleme.
Este necesar sa ii semnezi curierului un proces verbal de constatare a situatiei.

Cum procedez daca mi s-a livrat alt produs decat cel comandat?
Daca ai solicitat verificarea coletului la livrare, refuzi primirea coletului si ii semnezi curierului un proces verbal de constatare a situatiei.
Daca nu ai solicitat verificarea coletului si ai observat abia dupa plecarea curierului ca ti-a fost livrat produsul gresit, contacteaza Serviciul Asistenta Clienti prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si semnaleaza aceasta situatie.
Vom stabili impreuna cu tine cum este cel mai simplu sa o remediem.

Nu am primit certificatul de garantie, ce trebuie sa fac?
Contacteaza Serviciul Asistenta Clienti prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si semnaleaza aceasta situatie.
Iti vom trimite un certificat de garantie in format electronic, prin e-mail.

Nu am primit factura fiscala, ce trebuie sa fac?
Facturile fiscale aferente tuturor comenzilor tale plasate pe www.geekmall.ro se regasesc in contul de client, in sectiunea ”Comenzile mele”. Un clic pe butonul ”Detalii comanda” te duce in pagina comenzii, unde se regaseste butonul ”Descarcare factura”.
Daca doresti totusi sa primesti factura prin e-mail, contacteaza Serviciul Asistenta Clienti prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si solicita retrimiterea facturii.
Este nevoie sa ne comunici indicativul comenzii pentru care doresti factura fiscala.

Am solicitat emiterea facturii pe persoana juridica, dar am gresit datele de facturare. Ce se poate face?
Factura cu datele gresite este necesar sa fie stornata si trebuie emisa o noua factura fiscala, cu datele corecte.
Operatiunile de stornare si de emitere a unei noi facturi fiscale se pot realiza doar in cursul aceleiasi luni fiscale si doar pentru facturile cu o valoare mai mare de 500 lei (inclusiv TVA).
Daca sunt indeplinite ambele conditii, contacteaza Serviciul Asistenta Clienti prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici, cu numarul comenzii pentru care soliciti noua factura si cu noile date de facturare.

Vreau sa returnez produsul. Cum trebuie sa procedez?
Afla mai multe detalii despre Returnarea produselor in pagina Returnarea produselor

Produsele resigilate se pot returna?
Produsele resigilate au acelasi statut precum produsele noi. Regulile si procedurile de retur se aplica in mod egal si produselor resigilate.
Afla mai multe detalii despre Returnarea produselor in pagina dedicata aici

Produsul s-a defectat. Cum procedez cu service-ul?
Cauta in certificatul de garantie informatiile privind unitatile de service autorizate de producator pentru repararea defectiunilor aparute.
Ia legatura cu service-ul si informeaza-te despre optiunile de reparare disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau.

In cat timp se ramburseaza banii de la un retur?
Termenul de rambursare a sumei aferente returului este de cel mult 14 zile de la data crearii cererii de retur.
Procedura si conditiile necesare sunt specificate in pagina Returnarea produselor

Cum pot evalua produsele?
Opinia ta despre prduse este importanta si pentru  ceilalti utilizatori: acceseaza pagina cu detaliile produsului, da clic pe „Opinia Clientilor” si scrie despre experienta ta cu produsul.

Pot salva produse in cosul de cumparaturi?
Poti salva foarte confortabil produsele intr-o lista de produse favorite din contul de client.
Selecteaza opțiunea „Favorite” din pagina cu detaliile produsului si acesta este introdus in lista de preferinte.
Poti intocmi o lista cu produsele favorite, o poti trimite prietenilor sau o poti consulta ulterior.
Daca te decizi pentru  comanda produselor, poti transfera oricand produsele din lista de favorite in cosul de cumparaturi.

Unde gasesc manualele de utilizare?
Manualele de utilizare, precum si alte informatii utile se gasesc pe paginile produselor, langa rubrica Specificatii.
In cazul in care informatiile nu se regasesc la rubricile de mai sus, ne poti contacta aici 

Ce sunt modulele cookie si la ce folosesc?
Pentru a putea efectua o comanda in magazinul online www.geekmall.ro, browserul trebuie setat astfel încat sa permita scrierea modulelor cookie pe calculatorul tau.
Modulele cookie sunt mici fisiere text salvate de pagina noastra web pe calculatorul tau, care ne ajuta sa te recunoastem la urmatoarele accesari.
Pentru mai multe detalii, acceseaza Politica de cookies

Pot comanda produse fara sa accept modulele cookie?
Modulele cookie sunt mici fisiere text care nu sunt capabile sa execute actiuni autonom.
Fara a accepta modulele cookie, poti sa vizualizezi liber orice pe pagina noastra si chiar sa cautati produse in magazinul online.
Totusi, nu poti plasa articole in cosul de cumparaturi, finalizarea comenzii nefiind astfel posibila.
Nici listele de produse favorite sau comparative nu sunt disponibile.

Ce face Geekmall.ro pentru protecția datelor mele?
Protectia datelor tale este foarte importanta pentru noi.
Gasesti mai multe detalii referitoare la acest aspect in pagina Prelucrare date personale
Lucram cu 3-D-Secure, aceasta procedura reprezinta un sistem de securitate nou, suplimentar, de la VISA, respectiv de la MasterCard.